De Open Dagen van Albert Heijn

Eerste editie in Hoogstraten groot succes

Zaterdag 21 september werd de eerste Belgische Open Dag in Hoogstraten georganiseerd. Heel wat mensen bezochten pluimveehouder Geens-Vermeiren uit Hoogstraten, de trotse leveranciers van de lekkere Albert Heijn eieren. Het initiatief is overgewaaid uit Nederland, waar vorig jaar de eerste editie een instant succes was.

Een heleboel mensen bezochten vandaag de familie Geens-Vermeiren. Ze kwamen ontdekken hoe het er juist aan toe gaat op een pluimveebedrijf. Inschrijven was niet noodzakelijk, iedereen was welkom om een kijkje te komen nemen. Er was ook animatie voorzien als grime, een speurtocht en natuurlijk eieren rapen.

Boer Geens-Vermeiren gaf met veel plezier rondleidingen en antwoord op de vele vragen. Wie deze Open Dag gemist heeft hoeft niet te treuren. Volgende week 28/9 is iedereen opnieuw welkom.

Praktisch:
Waar: Pluimveehouderij Geens-Vermeiren - Bouwhoef 6a, 2320 Hoogstraten
Wanneer: Tussen 12u en 17u.

Bezoekers hoeven zich niet vooraf aan te melden, maar kunnen gewoon binnenlopen.

PB-Open-Dagen-Albert-Heijn-Hoogstraten.docx

DOCX - 15 Kb