Albert Heijn opent winkel in Ghelamco arena in Gent

Albert Heijn opent op 16 oktober een gloednieuwe supermarkt in de Ghelamco arena, aan de Gentse stadsrand. "We zijn heel blij dat we de Gentenaars binnenkort kunnen verwennen met persoonlijke service en Belgische kwaliteit tegen Hollandse prijzen", zegt Corné Mulders, General Manager Albert Heijn België. Winkelen bij Albert Heijn doe je met plezier dankzij onze gemotiveerde medewerkers uit de streek.

Het wachten is bijna gedaan voor de Arteveldestad. Op woensdag 16 oktober kunnen Gentenaars terecht in de Albert Heijn supermarkt in de Ghelamco arena in Gent voor een ruim assortiment aan typische Hollandse producten als duovla en pindakaas. Daarnaast zijn onze Belgische toppers natuurlijk ook verkrijgbaar en dat alles aan Hollandse prijzen. De perfecte combinatie van het reguliere Albert Heijn-assortiment en producten (zo'n 10%) die speciaal voor de Belgische consument zijn toegevoegd. Zo vindt iedereen er zijn vertrouwde producten terug én valt er altijd iets nieuws te ontdekken. Ook in Gent zal Albert Heijn naar goede gewoonte uitpakken met 'de smaakgarantie'. Een eenvoudig concept: smaakt een aangekocht product toch niet zoals gehoopt? Breng het terug en je krijgt je geld terug. De gloednieuwe Albert Heijn winkel telt bijna 2000m2 winkelplezier en dit in combinatie met ruime parkeermogelijkheden in de gloednieuwe voetbalarena van Gent.

Albert Heijn gaat resoluut voor zowel een plezierige winkel als werkomgeving. Bij Albert Heijn kunnen klanten plezierig en goedkoop winkelen. Daarom bieden we de beste kwaliteit tegen de beste prijzen aan. Zo blijven alledaagse boodschappen betaalbaar en bijzondere producten bereikbaar.  Een cruciale schakel hierin zijn onze werknemers: mensen die met plezier werken, zorgen voor winkels waar mensen met plezier winkelen. En omgekeerd.

Albert Heijn heeft in samenwerking met de stad Gent en de VDAB de meeste vacatures ingevuld. Maar enthousiaste jobstudenten zijn nog steeds welkom. Ze kunnen solliciteren via http://jobs.albertheijn.be door cv en motivatiebrief te sturen.

AH---Newsflash-Gent.docx