Albert Heijn opent eerste vestiging in Westmalle en werft aan

Schoten, 20 augustus 2014 — Albert Heijn opent dit najaar een nieuwe supermarkt in Westmalle. Dit wordt de twaalfde vestiging in de provincie Antwerpen. Klanten kunnen bij Albert Heijn terecht voor persoonlijke service, gecombineerd met een verrassend assortiment aan Hollandse prijzen. Om dit alles te kunnen realiseren zoekt Albert Heijn naast de Alvo werknemers die Albert Heijn overneemt  nog een 30-tal gemotiveerde werknemers. De wervingen starten nu.

Het wachten is bijna gedaan voor de inwoners van Westmalle. Weldra kan je ook in de thuisstad van het gekende en gesmaakte trappistenbier van Westmalle terecht voor typische Hollandse producten als duovla en pindakaas. Daarnaast zijn onze Belgische toppers natuurlijk ook verkrijgbaar en dat alles aan Hollandse prijzen.

Albert Heijn is daarom op zoek naar een 30-tal enthousiaste mensen voor uiteenlopende functies zoals teamleiders (afdelingsverantwoordelijken), winkelbedienden en jobstudenten naast de werknemers die overkomen van Alvo. Zowel voor deeltijdse als voor voltijdse trajecten. De wervingen gaan nu van start.

Wat bieden we onze medewerkers? Plezier in het werk staat voorop. Albert Heijn doet er alles aan om medewerkers elke dag fluitend naar het werk te laten gaan: door afwisseling, persoonlijke aandacht, openheid, positieve energie, coaching en prettige arbeidsvoorwaarden aan te bieden. Een pleziergarantie, zeg maar. Want mensen die met plezier werken, zorgen voor winkels waar mensen met plezier winkelen. En omgekeerd. Dat we hierin slagen werd bevestigd in het winterrapport van het onderzoeksbureau GfK. Albert Heijn behaalde de hoogste klantenwaardering in hun nationaal onderzoek over supermarkten. Een geweldig compliment van onze klanten dat helemaal te danken is aan onze fantastische medewerkers.

Iedereen die interesse heeft kan via http://jobs.albertheijn.be zijn of haar cv en motivatiebrief sturen.

PB-Opening-AH-Westmalle.docx