Albert Heijn doet zijn lange koffietraditie alle eer aan met de lancering van een nieuw gamma koffiecapsules

Koffie wordt niet voor niets een ‘bakje troost’ genoemd. Voor velen is het ontbijt niet volledig zonder een lekkere kop koffie. En wanneer de eerste zonnestralen de terrasjes doen vollopen, kan een cappuccino puur genieten zijn. Albert Heijn verwent de koffiefan met de lancering van een nieuw gamma koffiecapsules in het AH Perla Excellent assortiment.

Koffie en Albert Heijn, een blijvend liefdesverhaal

Albert Heijn heeft al meer dan een eeuw een liefdesband met koffie. De geschiedenis van de Ahold Coffee Company begint reeds in 1887 wanneer Albert Heijn de kruidenierswinkel in Oostzaan overneemt van zijn vader Jan Heijn. In het washok achter de winkel begint de jonge Albert met het branden van koffie.

Het is meteen een groot succes. De koffiebranderij breidt snel uit en Albert besluit eind 19de eeuw om te verhuizen naar Zaandam. Daar worden de ruwe koffiebonen rechtstreeks aangeleverd via de Zaan. Hij is er rotsvast van overtuigd dat het mogelijk is om in eigen huis de beste producten te maken.

Een assortiment om van te genieten

Flashforward naar vandaag. Of je nu graag cups, bonen, pads of snelfilters gebruikt, bij Albert Heijn kan je terecht voor een heerlijk dampend kopje koffie, op de manier die jij het lekkerst vindt.

Binnen het Albert Heijn Perla Excellent assortiment gaat Albert Heijn nog een stapje verder met de lancering van haar gloednieuwe capsules. Er komen maar liefst vijf overheerlijke en verrassende smaken bij die je doen wegdromen: Espresso Forti, Lungo Decaffeinato, Espresso Originale, Espresso Lungo en Espresso Dark Roast. De capsules zijn geschikt voor alle Nespresso®* koffiezetapparaten.

Kom zelf het uitgebreide koffieassortiment ontdekken in de Albert Heijn in je buurt. Kom van 28 tot 29 maart en van 4 tot 5 april proeven in je favoriete Albert Heijn en ontdek de koffie die helemaal bij jou past. Heb jij al een voorkeur?

*Merk van een derde partij die niet verbonden is met Albert Heijn B.V.

AH-koffie-cups.docx