Albert Heijn deelt 1 miljoen gratis verwenontbijtjes uit

Bij Albert Heijn dragen we persoonlijke service en met plezier komen winkelen hoog in het vaandel. Deze zaterdag zet Albert Heijn dit extra in de verf door mensen fris en monter aan de dag te laten beginnen met een gratis ontbijtje. Albert Heijn deelt op zaterdag 18 oktober samen met Becel Gold in haar Nederlandse en Belgische winkels maar liefst één miljoen verwenontbijtjes uit.

Heel wat Belgen ontbijten niet elke dag, terwijl voedingsdeskundigen al jaren beklemtonen dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Bij Albert Heijn luisteren we naar onze klanten en hun behoeften én doen er alles aan om steeds persoonlijker te worden. Daarom verrassen we onze klanten graag met een leuk extraatje. Kom op zaterdag 18 oktober naar Albert Heijn en we trakteren je met plezier op een heerlijk ontbijt. Iedereen is welkom om te komen smullen.

Een bruin broodje, twee Becel Gold cups, een Langnese honing kuipje, Bonne Maman jam, Lipton Yellow thee, een interessant boekje over de fabels en feiten over ontbijten én enkele handige kortingsbonnen zorgen ervoor dat je de dag met de glimlach start!

Actievoorwaarden
Zolang de voorraad strekt kan je jouw verwenontbijt van 8u tot 12u komen ophalen in Albert Heijn Groenplaats, Hessenplein, ’t Kiel, Olen, Turnhout, Mol, Lier, Hoboken, Brasschaat, Stabroek, Genk, Sint-Truiden, Brugge, Bredene, Harelbeke, Roeselare, Gent, Gent Overpoort, Beveren, Lokeren, Aalst, Oudenaarde en Maaseik. In Albert Heijn Kortrijk kan je terecht vanaf 9u.

Woordvoerster