Albert Heijn Beveren gaat vandaag open

Beveren heeft vanaf vandaag een Albert Heijn. Voor de eerste winkel in Oost-Vlaanderen viel het oog op Beveren: een gezellige gemeente waar Albert Heijn warm werd onthaald. De winkel is gevestigd in Warande Shopping op het niveau van de parking. 60 nieuwe mensen uit de buurt gaan er aan de slag. Ze staan te popelen om de klanten te laten proeven van de Belgische kwaliteit, Hollandse prijzen en persoonlijke service van Albert Heijn.

Albert Heijn Beveren is de zesde Belgische Albert Heijn en de eerste in Oost-Vlaanderen. De winkel is 1300 m2 groot en pakt uit met een 13.000-tal producten. Het assortiment loopt gelijk met dat van de andere Belgische Albert Heijn winkels: een mix van het reguliere Albert Heijn-assortiment en producten (zo'n 10%) die speciaal voor de Belgische consument zijn toegevoegd.

Supermarktmanager Bart Vercauteren staat aan het roer van Albert Heijn Beveren: "Een winkel openen is altijd een spannend moment. Onze 60 mensen hebben er zin in, de winkel ziet er goed uit en de buren hebben ons met open armen ontvangen. Dat enthousiasme delen we graag met onze klanten. Albert Heijn is een winkel voor dagelijkse boodschappen: we hopen dat onze Belgische kwaliteit, Hollandse prijzen en persoonlijke service zullen overtuigen."

Albert Heijn in alle veiligheid ontdekken. Om Beveren en omstreken straks de typische Albert Heijn producten te laten ontdekken, pakt Albert Heijn gewoontegetrouw uit met 'de smaakgarantie'. Een eenvoudig concept: smaakt een aangekocht product toch niet zoals gehoopt? Breng het terug en je krijgt je geld terug.

Ook 'de assortimentsdialoog' wordt in Beveren verdergezet. Op zoek naar een product dat je niet in de winkel vindt? Laat het weten aan de balie of op www.ah.be. Er werden via de assortimentsdialoog al meer dan 40 producten in het gamma opgenomen.

Albert Heijn Beveren praktisch:

Adres: Warande 23, Beveren

Openingstijden:

• elke dag (behalve zondag): 8h tot 20h.
  • zondag: gesloten. Op zondag 24 juni en zondag 1 juli is de winkel uitzonderlijk open tussen 10h en 18h.

Warande Shopping bereik je met de wagen via de Kasteeldreef. De ondergrondse parking staat daar duidelijk aangegeven.