Albert Heijn komt naar Sint-Truiden en werft aan

Albert Heijn opent dit najaar een gloednieuwe winkel in Sint-Truiden, de  allereerste winkel in Limburg. Onze Belgische supermarkt staat voor persoonlijke service, Belgische kwaliteit en Hollandse prijzen. Een 65-tal enthousiaste werknemers worden gezocht.
Na maandenlange geruchten is het eindelijk zover: Albert Heijn Sint-Truiden opent binnenkort de deuren. In Sint-Truiden zullen ze binnenkort kunnen genieten van op en top Belgische kwaliteit en typische Hollandse producten als pindakaas en vla. Ook voor Belgische toppers kan je er terecht en dat natuurlijk aan Hollandse prijzen.

Voor deze gloednieuwe winkel worden enthousiaste medewerkers gezocht. Hoog tijd dus om mensen uit de regio aan te werven. Een 65-tal mensen krijgt een job in de nieuwe winkel van Albert Heijn. De wervingen starten nu.

Wat bieden we onze medewerkers? Plezier in het werk staat voorop. Albert Heijn doet er alles aan om medewerkers elke dag fluitend naar het werk te laten komen: door afwisseling, persoonlijke aandacht, openheid, positieve energie, coaching en prettige arbeidsvoorwaarden aan te bieden. Een pleziergarantie, zeg maar. Want mensen die met plezier werken, zorgen voor winkels waar mensen met plezier winkelen. En omgekeerd. Dat we hierin slagen werd bevestigd in het halfjaarlijks rapport van het onderzoeksbureau GfK. Albert Heijn behaalde de hoogste klantenwaardering in hun nationaal onderzoek over supermarkten. Een geweldig compliment van onze klanten dat helemaal te danken is aan onze fantastische medewerkers.

De volgende medewerkers (m/v) worden gezocht voor de nieuwe winkel in Sint-Truiden: enthousiaste teamleiders (afdelingsverantwoordelijken), winkelbedienden en jobstudenten. Voor alle functies worden zowel voltijdse als deeltijdse medewerkers gezocht.

Iedereen die interesse heeft kan via http://jobs.albertheijn.be zijn of haar cv en motivatiebrief sturen.

Het adres van de nieuwe winkel in Sint-Truiden: Tiensesteenweg 168, 3800 Sint Truiden

PB-aanwervingen-AH-St-Truiden.docx