Legioen Rode Duivel hamsters supportert voor Belgisch elftal tijdens WK voetbal

Albert Heijn introduceert Rode Duivel hamsters

Schoten, 30 mei 2014 – Vanaf maandag 2 juni geeft Albert Heijn haar klanten speciaal voor het WK super enthousiaste supporters van de Rode Duivels cadeau: Belgische Hamsters. Maar liefst 11 verschillende hamsters supporteren voor het Belgische elftal, door dik en dun, ieder op zijn eigen manier. Klanten krijgen een Belgische hamster gratis bij een aankoop van € 15. Daarnaast zijn er verschillende hamsterattributen beschikbaar, zoals een  grote hamster, een hamstertribune en een hamstersjaal.

Rode koorts bij Albert Heijn

Traditiegetrouw komt Albert Heijn in Nederland tijdens het WK met een spetterende actie op de proppen om het Nederlandse team te steunen. Ook in België stunt Albert Heijn België en steunt zo onze Rode Duivels, een echte primeur.

Als Albert Heijn België supporteren we natuurlijk volop voor de Rode Duivels”, zegt Kevin Vonckx, marketing & communication manager bij Albert Heijn België. “We hebben 11 verschillende Belgische hamsters die elk op hun eigen manier het Belgisch elftal aanmoedigen. We maken er een groot rood voetbalfeest van.

Supporter je rood

Naast de Rode Duivel hamsters doet Albert Heijn nog heel wat om het WK te vieren. Op zaterdag 31 mei kan je in de buurt van alle Albert Heijn winkels WK-mandjes zoeken. Wie er eentje vindt en terugbrengt naar de winkel, ontvangt daar een WK-pakket. Ook op Facebook roeren de Belgische hamsters zich en maak je kans op leuke WK-prijzen. Daarnaast zullen er elke week producten een speciaal Rode Duivel-jasje krijgen, zoals het Duivels toetje van Mona. Dompel je helemaal onder in de rode gekte.

Actievoorwaarden

Klanten van Albert Heijn krijgen, zolang de voorraad strekt, bij elke € 15 aan boodschappen een Belgische hamster cadeau. De grote Albert Heijn hamster kost € 2,49. Een hamstersjaal kost € 2,99 en voor € 0,99 heb je een speciale tribune voor je hamsters.

AH-BE-WK-pb.doc

DOC - 67 Kb